Jak nakupovat
Formy nákupu
Nákup v internetovém obchodě Svlíkni mě je velmi jednoduchý.
Nakupovat v našem obchodě můžete:
- přes náš e-shop www.svliknime.cz
- telefonicky: 776 525 926
- emailem: info@svliknime.cz
Jak celý nákupní proces probíhá
Nákup v e-shopu Svliknime.cz se dá shrnout do 7 základních kroků.
- krok - Výběr zboží
Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko "Do košíku", které naleznete u zboží, o které máte zájem.
Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme a poradíme.
U zboží, které má více variant zvolte tu správnou (velikost, barvu..).
Dodací lhůta
Dodací lhůta je upřesněna u každého produktu a je denně aktualizována. Děláme vše pro to, aby vámi objednané zboží bylo u vás co nejdříve, ideálně do 2 pracovních dnů, ovšem záleží také na zvoleném dopravci.
- krok – Nákupní košík
V košíku si můžete zkontrolovat zboží a množství, které jste si vybrali, a jakou celkovou částku zaplatíte. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku nebo při rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.
Vlastníte-li slevový kód, vepište ho do pole "Slevový kód"
V tomto kroku se vám také zobrazí dárky, které jste k vašemu nákupu získali.
- krok - Volba dopravy, způsoby platby a dodací údaje
Po zvolení produktů je třeba vyplnit údaje k doručení objednaného zboží a zvolit způsob dopravy a platby.
Nabízíme dvě možnosti nákupu:
- s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit. V případě, že byste v budoucnu chtěli nějaké údaje ve vaší registraci změnit, klikněte po přihlášení na Můj účet.
- bez registrace.
Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, vám pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.
- krok – Souhrn a potvrzení objednávky
V tomto kroku si můžete svou objednávku zkontrolovat, upravit a v konečné fázi odeslat.
- krok – Informace o přijetí objednávky
Po těchto krocích je vaše objednávka námi přijata. Po přijetí objednávky vám na zadanou emailovou adresu přijde obratem potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a odběru a s údaji zadanými ve vaší registraci.
Pokud vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na vaše přihlašovací jméno). Jestliže je vše v pořádku a i tak vám potvrzující e-mail nedorazil, kontaktujte nás.
- krok - Odeslání zboží
E-shop Svliknime.cz vynakládá veškerou snahu na rychlý a hladký průběh expedice. Veškeré zásilky jsou zasílány doporučeně.
Zboží doručujeme diskrétním způsobem. Podívejte se, jak je vaše zboží zabaleno.
O odeslání zboží vás budeme informovat na váš e-mail. Pokud není zboží skladem, budeme vás v nejkratším možném termínu kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Zásilky expedujeme:
- ihned - objednávky přijaté do 8:00 hodin expedujeme ještě v den podání objednávky - pokud je zboží skladem.
- následující pracovní den - objednávky přijaté po 8:00 hodině expedujeme následující pracovní den - pokud je zboží skladem.
- na dotaz/momentálně nedostupné - zboží s takovým označením nemáme skladem, v momentě vašeho objednání ještě nevíme přesné datum naskladnění. Pro více informací nás můžete dotázat telefonicky či na náš e-mail.
U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu info@svliknime.cz.
V den vyexpedování zásilky vám zašleme informativní e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici vaše tel. číslo.
V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Se zásilkou je zákazníkovi doručen i doklad o zakoupení zboží - faktura, která zároveň slouží jako dodací list, a na jejímž základě je nakupujícímu garantována i záruční doba.
- krok – Převzetí objednaného zboží
Doporučujeme přebírat zásilky pouze viditelně nepoškozené. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis s dopravcem. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.
Přejeme vám příjemný nákup!
Tým Svlíkni mě